2012. január 18., szerda

Életem első csirkemája

Sosem készítettem még csirkemájat, viszont tegnap a Sparban nagyon szép darabokat láttam, szóval elhatároztam, hogy ma muszáj kipróbálnom magam májban is. :) Rántva nem tudtam elkészíteni a fránya tojásallergiám miatt, ezért baconbe csavartam. És isteni lett! Nagyon büszke vagyok magamra!!!!

Baconbe tekert csirkemáj petrezselymes burgonyával
A befűszerezett (bors, fokhagymapor) csirkemájat először a párolómban 45 perc alatt megpároltam egy fej lilahagymával együtt. (Szerintem sütőzacskóval vagy serpenyővel is megoldható a dolog, ha nincs párolód.) A májakat csak párolás után sóztam, hogy ne száradjanak ki. Ezután baconbe tekertem őket és kevés olajon pirosra sütöttem.



Köretnek petrezselymes burgonyát készítettem. A meghámozott burgonyákat vékony karikákra szeletelem és kevés olajon el kezdem sütni, majd felengedem kevés  sós vízzel és megfőzöm. Ezután sütöm még kicsit, majd durvára töröm. Hozzáadom az apróra vágott friss petrezselymet, szórok még hozzá szárítottat is (+ lehet még szárított bazsalikomot is) és már tálalhatom is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése