2012. január 13., péntek

Életem első receptje

Szerintem ez volt az első olyan étel, amit elkészítettem. Saját recept, amin sokat kellett alakítani, mire finom lett. Olivérnek először akkor csináltam meg, amikor összejöttünk és kedveskedni akartam vele. Meg persze el is akartam bűvölni. aztán ez nem jött össze, mert a mártás rettenetes lett. Viszont mára már letisztultak benne az ízek.


Tőkehalfilé citromos-tejszínes mártásban
A halat befűszerezem. (só, bors, fokhagymapor, provanszi fűszerek) és serpenyőben (ha van, akkor grillserpenyőben) kevés olajon kisütöm. A mártáshoz diónyi vajat felolvasztok és 3-4 gerezd apróra vágott fokhagymát pirítok meg benne. Ezután kevés tejszínnel felöntöm, bazsalikomot, sót, szárított petrezselymet szórok bele és egy fél citrom levét belefacsarom. Rizzsel tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése