2012. január 17., kedd

A thai konyha egy remeke

nem szeretem Gordon Ramsay szakácskönyveit, mert lehetetlen és beszerezhetetlen hozzávalókból készíti el az ételeket. Emellett sokszor nagyon drágák is ezek az ételek, így a mindennapokba nem feltétlenül illeszthetőek bele. Most viszont találtam egy thai ételt ebben a könyvben, ami kifejezetten barátságos volt, így némi átalakítással el is készítettem.

Dobva-rázva sütött csirkehús kesudióval
         A dova-rázva sütésnél érdemes előre elkészíteni a hozzávalókat, mert így sokkal gyorsabban készen lehetünk. Én is így tettem, így 80 gramm kesudiót olajban barnára pirítottam, egy fej lilahagymát felszeleteltem, 400 gramm csirkemellfilét kockákra vágtam, sóztam, borsoztam és beszórtam fokhagymaporral, egy szál erős paprikát apróra vágtam és 3 szál újhagymát 3 centiméteres darabokra vágtam.
         Ezután a wokban olajat hevítettem beletettem a hagymákat és a paprikát, kavargattam egy kicsit, majd hozzáadtam a csirkehúst és dobva-rázva addig sütöttem, amíg a csirke készen lett. Ezután egy evőkanál szójaszószt és egy csipetnyi cukrot adtam hozzá. Beleöntöttem egy fél konzervnyi kukoricát és még néhány percig rázogattam. Végül hozzáadtam a kesudiót és risszel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése