2012. február 13., hétfő

Aszalt szilvával töltött baconbe csavart csirke

Nagyon egyszerű étel, mégis igen különleges. Gyorsan készen van, így ha Valentin-napkor nincs semmi ötletünk, amivel meglephetnénk a párunkat, akkor érdemes ezt a fogást elkészíteni.

Aszalt szilvával töltött csirke
Én csirkecombfilét vásároltam - fejenként kettőt -, mivel azt a legkönnyebb megtölteni. Mindkét oldalát befűszereztem sóval, borssal és szárított rozmaringgal, összetűztem fogvájóval, majd a párolómban fél óráig pároltam. (Ha nincs párolónk, akkor egy lábosban kevés vízzel, fedővel elvégezhetjük ugyanezt a műveletet.) Mikor a hús megpuhult és a fogvájókat eltávolítottam egy szelet baconnel körbetekerem az össze darabot és rögzítem. Kevés olajon pirosra sütöm a bacont. Rizzsel tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése