2012. március 13., kedd

Bazsalikomos borsókrémleves

Erre a levesre szerintem Gordon Ramsay valamelyik valóságshow műsorában figyeltem fel. Persze akkor a valóságshow maga elnyomta a receptet, így nem is tudtam meg semmit, csak, hogy a végeredmény zöld lesz. Meg, hogy ő nem bazsalikomot, hanem mentát rakott bele. Mindegy, kisütöttem magamnak a saját receptem, ami így néz ki:

Bazsalikomos zöldborsóleves
Egy fej vöröshagymát és egy szál sárgarépát megtisztítok és apróra vágok, majd kevés kacsazsíron 5 percig pirítom őket. Ezután egy liter vizet öntök az edénybe és 300 gramm fagyasztott zöldborsót. 25-30 percig közepes lángon főzöm az ételt, közben sóval, borssal és fokhagymaporral fűszerezem. 2 dl tejszínt és egy csokor friss és felaprított bazsalikomot adok hozzá. Felforralom majd botmixerrel krémesítem és sajttal meghintve tálalom. Nagyon finom és különleges étel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése