2012. március 23., péntek

Ízletes sertéssült

Az első egybesütött ételem. Bevallom, nagyon izgultam, hogy vajon sikerül-e elég puhára sütnöm a karajt. Szerintem nem vallottam kudarcot.

Ízletes sertéssült, zöldségágyon

Fél kilogramm karajt először megfőzök egy kevés sós vízben. Amíg fő, addig előkészítem a zöldségeket: 1 fej hagymát, 1 szem burgonyát, 1 szál répát és fél fej zellert meghámozok és durvára darabolok, ezenkívül fél fej fokhagymát gerezdjeire szedek és azokat is meghámozom.
A zöldségeket sózom, borsozom és egy tűzálló tálba fektetem őket. Egy kevés olvasztott kacsazsírt öntök rájuk és átforgatom őket.
A megfőtt karajt fűszerezem: sóval, borssal, kakukkfűvel, rozmaringgal és fokhagymaporral.
A karajt a zöldségekre fektetem és kevés kacsazsírt öntök rá.
Sütőzacskót húzok a tálra és fél óráig sütöm 600 W-on.
Leveszem a sütőzacskót és 4 percig grillezem a húst.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése